2008. január 14., hétfő

Üdvözlet Montreálból / Greetings from Montréal

Kambodzsa óta eltelt pár hónap. Budapesten jártam egyetemre és vizsgáztam. Sikerült mindent úgy intézni, hogy a kanadai utam megvalósulhat.

Azóta Montrealban vagyok, hála Istennek, rendeződtek körülöttem a dolgok. A cserediák-program megkezdődött. A kezdeti időszakban kedves barátaimnál vendégeskedtem, akiknek nagyon sokat köszönhetek. Maximálisan megkönnyítették az indulásomat.

Katherine and Marty my friends from Cambodia.
THANK YOU SO MUCH FOR YOUR WARM WELCOME AND SUPPORT IN MONTREAL.
Without them my starting period in Montreal would have been much more difficult.

Sok szép dolgot csináltunk együtt, annak ellenére, hogy az egyetemen is meg kellett felelni mindenféle regisztrációs és egyéb követelményeknek.

Például sétáltunk a jégen és jéghalászokkal beszélgettünk.

We had lots of fun together, for example we went to wach icefishing near my favorite bridge, Pont Jacques-Cartier.

Finally I settle down, I have wonderful flat mates from Argentina, Canada, Chile and France.

Nincsenek megjegyzések: