2007. szeptember 17., hétfő

Gyerekek / Children

A főbérlőm kisunokájának volt 2 éves születésnapja.

She had a birthday - became 2 years old.

Épp egy óriási monszuneső után szétázva tértem haza, amikor buli fogadott. Az alábbi kép nem durva. Gyakran előfordul, hogy a víz tényleg térdig ér. Persze még mindig nem olyan gyakran, amire én számítottam, lévén, hogy esős évszak van.

After Monsun rain. Not that bad. Often there is more rain.

Örömmel futottak hozzám a háziak és hívogattak. Csak pár percet kértem, hogy rendbehozzam magam. Szerencsére volt nálam egy aranyos plüssállatka, amit becsomagoltam és a kislánynak adtam. Természetesen nem nyitotta ki előttem. Nem illik. Az ajándékokat egy asztalra gyűjtötte. Egyedül az óriás plüsskutya várakozott becsomagolatlanul. Valószínűleg ő volt a főajándék.

Of course I was invited to the party with the family members (about 25 people plus the renters)

A testvére már 6 éves! Látszólag szeretnek fényképezkedni.

He is her brother. Already 6 years old. Love to be in the picture.

Nincsenek megjegyzések: